...en Niklas "logeert" hier ook. (v/h dwarsbongel.web-log.nl en niklas.web-log.nl)

dinsdag 13 november 2012

Vrouw uit Arizona overrijdt echtgenoot omdat hij niet ging stemmen

In Gilbert, Arizona, heeft zaterdagavond een zwangere vrouw, Holly Solomon (28), haar man, Daniel Solomon (36), overreden met hun SUV. Ze kregen ruzie, omdat zij vond dat de herverkiezing van Obama tot president, haar familie in de problemen brengt.
Toen hij vertelde dat hij niet gestemd had, brak de hel pas goed los: getuigen melden een heftige schreeuwpartij op de parkeerplaats en belden de politie.
Toen hij uit de auto stapte, joeg zij hem met de auto op. Hij probeerde zich in veiligheid te brengen achter een lichtmast, en tenslotte om de plaats des onheils te verlaten. Op dat moment schepte zijn vrouw hem en hij belandde klem tussen de auto en een trottoirband. Hij is naar het ziekenhuis afgevoerd met inwendige bloedingen en een gebroken bekken.
Ze zegt nu dat het een ongeluk was omdat ze per ongeluk op het gaspedaal trapte in plaats van de rem, maar er waren meerdere getuigen van de ruzie en de achtervolging.

Toen ik het portret van deze vrouw zag was ik natuurlijk al bevooroordeeld, maar de rillingen liepen me over de rug. De "logica" die ze hanteert slaat nergens op, want alle kiesmannen van Arizona waren al naar Romney / de republikeinen gegaan.
Ik vraag me af welk vergif er in de Tea zat die ze tijdens de Party gedronken heeft...

4 opmerkingen:

Marijke van der Scheer zei

Wat een enge blik heeft die vrouw. Maar ook straalt ze eenzaamheid uit. Wie weet wat haar werkelijke drijfveer is geweest...

Dwarsbongel zei

@Marijke: ik zie eigenlijk meer fanatisme dan eenzaamheid. Maar zo'n foto (geleverd door de politie na haar misdrijf) is uiteraard een momentopname. De Tea Party drijft naar mijn idee meer op gezamenlijk fanatisme, meer of minder religieus gebaseerd, dan op rationele argumenten waarop politiek zou moeten worden gevoerd.
Haar man deed blijkbaar niet mee aan dat fanatisme...

J@n. zei

Zo zie je waar die Romney stemmers toe in staat zijn, het lijken wel VVD-ers over die zorgverzekering.

platoonline zei

Dat huwelijk zal nu wel op zijn einde lopen. Zeker nu Obama gekozen is.